• මේක වියළි සහ ඉතා වියළි සමට හොඳ මොයිස්චරයිසර් එකක්.
•මුහුණටත්, ශරීරයටත් යොදාගන්න පුළුවන්.
•සුවඳ නැති (Fragrance Free) නිසා sensitive skin වලටත් හොඳයි.
•Ceramides 3ක් + Hyaluronic Acid තියෙනවා → සමේ natural barrier එක හදාගන්න සහ තෙතමනය තබාගන්න උදව් කරනවා.
•Lightweight texture එකක් නිසා ලේසිව ඇතුල් වෙලා sticky ගතියක් නෑ.
කොහොමද භාවිතා කරන්නෙ?
•මුහුණ හෝ ශරීරය සෝදා පසු
•දවල්/රෑ දෙකේම
•Sunscreen එකට කලින් (දවල්)
Reviews
There are no reviews yet.